piątek, 1 kwietnia 2016

Niebiesko mi:D

Marzec nie należał zbytnio do "twórczych" miesięcy. Ale kilka nowości powstało i chce je Wam dzisiaj pokazać:)
Ostatnio moim ulubionym kolorem jest niebieski. Pod każdą postacią:) Mój świeżo wyremontowany pokój jest chabrowy:D Mam nową niebieską roletę i obraz chabrowej róży na ścianie:) Łóżko mam niebieskie. Nawet mój prowizoryczny-namiot-niby-bezcieniowy okleiłam niebieska taśmą, coby pasował do wystroju:D
Nic dziwnego, że nawet moje nowości będą w odcieniach niebieskiego:D
Tak więc pierwsze co Wam pokaże jest wisior z plastrem niebieskiego Agatu i małymi kuleczkami Agatu brazylijskiego:)



Kolczyki z małymi kuleczkami Agatu brazylijskiego:)
 




I na sam koniec, tak dla odmiany Tygrysie Oko:D




11 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam niebieski kolor w każdym odcieniu, a Twoje prace są po prostu cudowneeee... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ten plaster niebieskiego agatu jest bajeczny! Piękny kolor! Jak niebo :*
    Kolczyki są cudowne :*
    To teraz czekamy na post o niebieskim pokoju :))))) chociaż ja już co nieco widziałam :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior jest prześliczny. Napatrzeć się nie mogę. Kolczyki również podziwiam jak każdą chyba pracę w tej technice.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne! też bardzo lubię niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż dech zapiera! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. cuda tworzysz -zakochalam sie

    jakbys miala ochote na prywatna wymianke to ja bardzo bym byla chetna na jakies nawet proste kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo chętnie kiedy mówimy o robieniu własnoręcznych przedmiotów jubilerskich to przede wszystkim korzystam z półfabrykatów od https://pl.silvexcraft.eu/ oraz mam pewność, iż z pewnością kupię to co jest mi potrzebne. W końcu chodzi o to, żeby zrobić własnoręcznie jakieś ładne bransoletki, które są w końcu ewenementem gdyż nikt inny nie będzie w stanie wykonać podobnych wyrobów jubilerskich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś wspaniałego! kolczyki łańcuszki super by tutaj pasowały :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny.
Dziękuję za poświęcenie Twojego cennego czasu na napisanie go:) Pozdrawiam:)