czwartek, 5 listopada 2015

Ametyst Zielony i Perły:)

Pokażę Wam szybciutko kolczyki, które "wyplotłam" ostatnio i lecę kończyć się pakować, bo jutro jadę na weselicho:D Ale będę tańcować:) W całym ferworze pracy twórczej zapomniałam zrobić sobie biżuterie na wesele:D Jak to mówią szewc bez butów chodzi:) Tez tak macie?

Pierwsze kolczyki z Zielonym Ametystem kosztowały mnie troszkę cierpliwości, ale są! udało się:)

I trochę bardziej skromne z Perłami:)


Tak się zastanawiałam czy może by tak zorganizować jakieś Candy:) W grudniu mam urodziny i jakbym się wyrobiła to może coś by się zorganizowało:) Byłyby jakieś chętne? Może jakieś propozycję co chciałybyście do wygrania?:D



13 komentarzy:

  1. Kolczyki są cudowne. Na candy zgłoszę się w ciemno. Wszystkie Twoje prace są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No zaszalałaś Kobieto! Kolczyki z ametystem są zajebiste! Ileż tam jest wszystkiego! Szacunek! Masz mega talent i równie wielką cierpliwość :* Perły cudne! I wcale nie uważam, że są skromne.
    Candy :))))) ustawiam się już w kolejce po wszystko co dajesz :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te kolczyki - jedne i drugie :)
    ja też bym się zapisała w ciemno, bo robisz takie cuda z tych drucików, że szok :) i każda Twoja praca jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie pary są piękne. Ja nie znalazłabym w sobie tyle pokładów cierpliwości, więc tym bardziej podziwiam Twoje prace. Chciałabym mieć takie kolczyki, więc na pewno dołączyłabym do zabawy. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne, zauroczyłaś mnie, zwłaszcza te pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze sa poprostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te kolczyki. Bardzo precyzyjne i misterne zwłaszcza te pierwsze to majstersztyk. Podziwiam biżuterię robioną w taki sposób ale jakoś nie mam w swoich zbiorach ani jednej sztuki.
    Muszę obejrzeć resztę twoich prac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolczyki z ametystem to istny majstersztyk, po prostu marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze kolczyki jak dla mnie bomba, ja dopiero zaczynam pierwsze wprawki w wire - wrappingu, więc podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam naturalne perły, zakochałam się w Twoim projekcie. Biżuteria z perłami od zawsze mi się podobała, ponieważ kojarzyła mi się z luksusem. Dopiero niedawno zaczęłam ją jednak kupować.. Znalazłam fajny sklep internetowy, w którym biżuterię ozdabianą naturalnymi perłami słodkowodnymi można zakupić w bardzo atrakcyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki wyglądają ślicznie! Te perły szczególnie mnie zauroczyły!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny.
Dziękuję za poświęcenie Twojego cennego czasu na napisanie go:) Pozdrawiam:)