piątek, 10 kwietnia 2015

Wróciłam:)

Dawno mnie nie było. Oj bardzo dawno, ale sami wiecie jak to jest. To, że nie pisze, nie znaczy, że nie tworze:)
Zaczęłam ostatnio do oplatania używać drutów ze stali chirurgicznej. Jest to tańsza alternatywa dla srebra. Dużo czytałam na temat stali chirurgicznej zanim zaczęłam jej używać i stwierdziłam, że to jest to:D Srebro ciemnieje i przebarwia się, natomiast stal chirurgiczna latami wygląda tak jak na początku:)
Kilka moich ostatnich prac:


 1)Oryginalne kolczyki wykonane ze stali chirurgicznej.
Serce kolczyków stanowi przepiękny labradoryt. Niestety nie udało mi się aparatem uchwycić jak pięknie połyskuje ten kamień.
Długość całkowita ok 4cm, szerokość (w najszerszym miejscu) ok 2cm



2) Stal chirurgiczna, Granat
     Długość całkowita ok 4cm, szerokość (w najszerszym miejscu ) ok 1,3cm


3) Drut miedziany posrebrzany, Onyks


1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie cenny.
Dziękuję za poświęcenie Twojego cennego czasu na napisanie go:) Pozdrawiam:)