poniedziałek, 4 marca 2013

Wisiorek i wygrane Candy:)

Wisiorek zrobiony 'na szybko' z resztek drutu :D Pół godziny przed wyjściem z domu stwierdziłam, że nie mam pasującego wisiorka i tak oto powstał :) 'Kieł' to masa perłowa a wiszące kamyczki to Sardonyks:)


No i muszę się Wam pochwalić, że pierwszy raz wygrałam Candy :D Dzisiaj dostałam paczuszkę i cały czas się uśmiecham :D Jeszcze słońce na dodatek świeci, więc jestem podwójnie zadowolona:D  Bardzooo mi się podobają, dziękuję strasznie mocno:D Takie śliczności dostałam od Joanny:




13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że spodobały Ci się te drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenciki. Twój wisior jest śliczny i pomyśleć, że zrobiony na szybko. Ja chyba bym godzinami próbowała i pewnie niewieleby z tego wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior jest oryginalny i piękny, podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz naprawdę piękną biżuterię. Bardzo podoba mi się ten wisiorek :)

    P.S. Zapraszam na candy u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po odbiór wyróżnienia:
    http://galeriapodjaskolka.blogspot.com/2013/05/wyroznienie-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy! ;))

    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do przejrzenia mojego bloga: http://pinku-art.blogspot.com/

    Pozdrawiam,Ola ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranego candy! ;) a co do prac, to świetny styl. Kocha taki steampunkowy klimat ;]
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. coś przepięknego. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny.
Dziękuję za poświęcenie Twojego cennego czasu na napisanie go:) Pozdrawiam:)