niedziela, 26 kwietnia 2015

Koral, Kwarc oraz Kryształ Górski:)

Moje nowe "wyplatanki":) Namęczyłam się przy robieniu zdjęć, ale na szczęście udało mi się coś wycisnąć w mojego aparacika:) Może zdjęcia nie są rewelacyjne, ale jestem z nich zadowolona:)

A oto i one:
1) Niepowtarzalne serduszka z Czerwonym Koralem. Kolczyki wykonane ręcznie w technice wire wrapping z drutów ze stali chirurgicznej.

Czerwony koral nazywany również koralem szlachetnych symbolizuje miłość, bogactwo oraz siłę. Uważany jest za amulet ochronny. Noszącą go osobę obdarza mądrością oraz skromnością. Zmniejsza lęki oraz nerwowość. Wzmacnia odwagę, rozwija intuicję oraz  kreatywność. Działa korzystnie na układ krwionośny.
Koral czerwony nie powinien być oczyszczany pod bieżącą wodą. Należy do przynajmniej raz w miesiącu zanurzyć na noc w słonej wodzie.

Długość całkowita ok 4,5cm,
Szerokość (w najszerszym miejscu) ok 2,5cm.

 

2)  Delikatne kolczyki z Kwarcem Różowym robione ręcznie pracochłonną techniką wire wrapping. W całości wykonane ze stali chirurgicznej.
Kwarc różowy nazywany jest "Kamieniem Miłości". Pozwala dostrzec piękno otaczającego nas świata. Minerał ten ma właściwości ochronne, odpędza zło oraz "leczy duszę". Ma właściwości przeciwbólowe (likwiduje przede wszystkim bóle głowy). Wzmacnia serce i układ krążenia. 
Oczyszcza się go pod bieżącą wodą lub za pomocą hematytów.

Długość całkowita ok 4cm, 
Szerokość (w najszerszym miejscu ) ok 1,3cm.


3) Eleganckie kolczyki wykonane ręcznie techniką wire wrapping, ozdobione Kryształem Górskim.
Kryształ Górski symbolizuje czystość. Ma największe właściwości oczyszczające. Noszony przy sobie dodaje pewności oraz wiarę we własne możliwości. Pochłania niekorzystny wpływ otoczenia dlatego powinien być co pewien czas oczyszczany pod bieżącą wodą.



 Jeśli chciałbys/chciałabyś zostać szczęsliwych posiadaczem którejś z moich prac, zapraszam do kontaktu: email: agatarozanska21@wp.pl lub agacia20066@wp.pl

Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie cenny.
Dziękuję za poświęcenie Twojego cennego czasu na napisanie go:) Pozdrawiam:)