środa, 30 września 2015

Konkurs Royal Stone:)

Przełamałam się i zgłosiłam swoją Kolię do konkursu Royal Stone Hotel Ritz. Chciałabym Was prosić o glosy na FB o tu. A czy któraś z Was również bierze udział? Dajcie znać, polajkujemy:)




Niestety z moją ręką nie jest najlepiej. Czeka mnie tomografia komputerowa i dalsze badania, bo jak się okazuje nie jest to "tylko" zapalenie ścięgna. W piątek jadę po skierowanie :( Trzymajcie kciuki dziewczyny, żeby nie okazało się najgorsze:(

Trzymajcie się ciepło:)
Buziaki

6 komentarzy:

  1. A ja dopiero co napisałam, że mam nadzieję, że już z ręką dobrze wszystko a tutaj taka wiadomość :( Bardzo mi przykro, oczywiście będę trzymała kciuki.
    Kolia Jest przepiekna i zaraz idę na nią oddac głos :D pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za miłe słowa, głos i za trzymanie kciuków:) Może nie będzie tak źle. Staram się myśleć pozytywnie, ale czasem niestety nachodzą mnie ponure myśli:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna Kolia :**** uwielbiam Twoje zawijaski :* Trzymam kciuki oby z ręką było już dobrze Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, i zdrowia oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny.
Dziękuję za poświęcenie Twojego cennego czasu na napisanie go:) Pozdrawiam:)