wtorek, 2 czerwca 2015

Wisiorki, wisiorki, wisiorki:)

Ostatnio "wzięło" mnie na wisiorki:) Zorientowałam się, że ja tylko kolczyki robię i trzeba to szybko zmienić tak więc powstało kilka wisiorków:)

1) Prześliczny wisior którego sercem jest fantazyjnie opleciony Agat w odcieniach fioletu. Niewielkie kulki białego koralu oraz niewielkie fasetowane kryształki górskie dodają niezwykłości. Wykonane w całości ze stali chirurgicznej. Całkowita długość wisiora to ok 3,5cm

2) Oryginalny wisior wykonany ręcznie techniką wire wrapping z Ametystem o długości ok.3,5 cm. Niestety ametyst posiada niewielki uszczerbek (pokazany na zdjęciu), który na szczęście nie rzuca się w oczy i biżuteria nie traci na uroku:)
3) Ażurowy wisior wykonany ręcznie techniką wire wrapping w całości ze stali chirurgicznej. Centralne miejsce zajmuje piękna Perła, a wyżej wpleciony został fasetowany kamień księżycowy. Całkowita długość ok 4 cm.


5 komentarzy:

  1. Jestem Twoją wielką fanką. Wszystkie są piękne i jak bym miała wybierać to nie wiem który miałaby wybrać:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy wisior wygląda magicznie. Piękne prace;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wisiorki! Mając sam łańcuszek, można z niego zrobić świetną i zupełnie nową ozdobę dodając modne wisiorki i cieszyć się nowym lookiem :).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny.
Dziękuję za poświęcenie Twojego cennego czasu na napisanie go:) Pozdrawiam:)