środa, 3 października 2012

Z czego to jest zrobione?:)

Właśnie dotarła do mnie nowa dostawa drucików i z tej okazji postanowiłam pokazać Wam z czego powstaje biżuteria wire wrapping:)

Niezbędne są oczywiście narzędzia. Te, które posiadam znajdują się na poniższym zdjęciu :)

Kolejną niezbędną rzeczą są kamienie. Obecnie w kolekcji mam ich niewiele, ale to mam nadzieję niedługo się zmieni:)


  Ponadto łańcuszki oraz szpilki zakończone kulką:


I najważniejsze druty. Ja używam zazwyczaj czterech grubości drutów:
0,3 0,4 mm - do owijania grubszych drutów,
0,6 mm- do robienia 'zawijasów',
oraz 0,8 jako bazy:)




Dzięki tym przedmiotów pod wpływem moich zdolnych rąk powstają te niesamowite świecidełka:)

Ponadto jest jeszcze kilka innych rzeczy, które ułatwiają mi pracę jak lakiery do paznokci czy długopisy różnych wielkości:D Wykorzystuje je jako 'kształtki' tzn. żeby nadać odpowiedni kształt biżuterii:)

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale musicie mi to wybaczyć:) Ani aparat, ani komputer nie chciały ze mną współpracować i taki oto efekt:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie cenny.
Dziękuję za poświęcenie Twojego cennego czasu na napisanie go:) Pozdrawiam:)